هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

می نویسم....
گاهی،تنها راه رسیدن به آرامش درونی من است

گاهی،آزارم میدهد.

برایم هم رنج است و هم لذت...

نه می شود رهایش کنم نه نمیخواهم که رهایش کنم.

دلم یه مرداب

*ﮔﻞ ﮔﻠﺪﻭﻥ ﻣﻦ*
*ﻣﺎﻩ ﺍﯾﻮﻭﻥ ﻣﻦ*
*ﺍﺯ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﺪﻡ*
*ﭼﻮ ﻣﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺁﺏ*
*ﮔﻞ ﻫﺮ ﺁﺭﺯﻭ*
*ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ﻭ ﺑﻮ*
*ﻣﻦ ﺷﺪﻡ ﺭﻭﺩﺧﻮﻧﻪ*
*ﺩﻟﻢ ﯾﻪ ﻣﺮﺩﺍﺏ*
  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • پری الزمان مهرزاد

نظرات  (۴)


در زندگی همیشه غمگین بودن از شاد بودن آسان تر است،
ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمی آید
که آسان ترین راه را انتخاب می کنند؛
تو را به خدا شاد باش و برای اینکه شاد شوی،
هر کاری از دستت بر می آید بکن!

سی و پنج کیلو امیدواری اثر آنا_گاوالدا
پاسخ:
چه جمله ی قشنگی. ممنونم از تو دوست عزیز
سلام 
چرا این قدر غمگین مینویسی
اکثر نوشته هات اینطورین 
پاسخ:
با حس و غم انگیز نمی شود از شادی نوشت. ولی چشم.... سعی میکنم در زمان های شاد هم بنویسم.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوبه
    پاسخ:
    بله بسیار
    بعد مدت ها پست جدید
    و بالاخره کامنت ها رو باز کردین

    شعر قشنگی بود
    پاسخ:
    بله... :) قسمتی از ترانه "گل گلدون من"هست با صدای سیمین غانم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی