هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

می نویسم....
گاهی،تنها راه رسیدن به آرامش درونی من است

گاهی،آزارم میدهد.

برایم هم رنج است و هم لذت...

نه می شود رهایش کنم نه نمیخواهم که رهایش کنم.

هشتم مهر...

مکانم لا مکان باشد

نشانم بی نشان باشد

نه تن باشد

نه جان باشد

که من از جان جانانم


هشتم مهر...بزرگداشت مولانا جلال الدین جان جانان گرامی باد ..
  • ۹۵/۰۷/۰۸
  • پری الزمان مهرزاد

نظرات  (۴)

  • پسر رویایی
  • انشاالله میتونید
    بخش نظرات وبم مشکلی داره تابرطرفش کنمم
    تاشمابتونیدراحت ترنظربدهید
    پاسخ:
    انشاالله .. منتظریم هم چنان
  • مجله ویترینو
  • یادشان گرامی باد
    پاسخ:
    :)
  • پسر رویایی
  • یادشون گرامی :)
    پاسخ:
    :)من چندبار خواستم در وبلاگ شما نظر بزارم اما نشد:( اما همیشه دنبال میکنم:)
    یادشون گرامی :)
    پاسخ:
    :)