هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

می نویسم....
گاهی،تنها راه رسیدن به آرامش درونی من است

گاهی،آزارم میدهد.

برایم هم رنج است و هم لذت...

نه می شود رهایش کنم نه نمیخواهم که رهایش کنم.

قبلنا..تازگیا

قبلنا فکر میکردم همه چیز دست یافتنی و میشه همه چیز و بدست آورد
اما تازگیا هرچی پیش میرم به دست نیافتنی بودن بیشتر اطمینان پیدا میکنم
  • ۹۵/۰۷/۰۴
  • پری الزمان مهرزاد

نظرات  (۲)

  • سکینه سعیدی منش

  • سلام؛
    هر چیزی حکمتی داره ،
    سیع کن خودتو با چیزهای دیگری درگیر کنی تا به اون مساءلی که اذیتت میکنن کمتر فکر کنی ...
    پاسخ:
    سلام قبول دارم هر چیزی حکمتی داره ولی گاهی اوقات از نرسیدن خسته میشم
    قدیما بهتر فکر میکردی:/
    هرچیزی دست یافتنیه به شرطی که عوامل مهم رو هم در نظر بگیری.زمان خیلی مهمه.باید بدونی هر چیزی که میخای در طول زمان میشه بهش رسید:)
    پاسخ:
    به قول قیصر امین پور گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود حتی باوجود زمان همه شرایط انگار یک چیزی مانع میشه :(