هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

هیچ اگر سایه پذیرد،منم آن سایه هیچ

هیچ و دیگر هیچ

می نویسم....
گاهی،تنها راه رسیدن به آرامش درونی من است

گاهی،آزارم میدهد.

برایم هم رنج است و هم لذت...

نه می شود رهایش کنم نه نمیخواهم که رهایش کنم.

باید امشب بروم




باید امشب بروم
یاید امشب چمدانی را
که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد،بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست

رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا میخواند...

باید امشب بروم...
باید امشب بروم...
سهراب سپهری
  • ۹۵/۰۷/۰۴
  • پری الزمان مهرزاد

نظرات  (۳)

  • سکینه سعیدی منش

  • سلام؛
    خیلی زیبا بود ....

    باید امشب بروم
    یاید امشب چمدانی را
    که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد،بردارم
    پاسخ:
    :)) دقیقا منتظر بودم ببینم حدسم درسته:) مثل همیشه شعر رو دوباره نوشتی :)) ممنونم که هستی
    کاش بشه منم یه شب برم..
    پاسخ:
    :(
  • رسانه بلندآوا
  • رسانه بلندآوا


    خبرگزاری بلند آوا با انتشار کمپین های مهم و مثبت قصد دارد از این کمپین ها حمایت کند . 


    کمپین زنبیل پاک


    امروزه انسان با مصرف کیسه های پلاستیکی هم به طبیعت آسیب می زند و هم به خود.

    این کیسه ها تبدیل به زباله شده و وارد بدن جانداران مانند ماهی ها می شوند که انسان با خوردن

    این جانداران این مواد سمی و سرطان زا را به بدن خود وارد می کند.

    یکی از عوامل گسترش عجیب سرطان همین مواد پلاستیکی هستند.

    با استفاده از زنبیل های زیبای حصیری و پاکت های کاغذی برای خرید روزانه 

    خود وطبیعت را نجات دهیم.

    لطفا اگر با کمپین " زنبیل پاک " موافقید آن را حمایت کنید.

    گذاشتن حتا یک کانت زیر این پست به منزله حمایت از کمپین است.

    با لایک کردن ، کامنت گذاشتن ، معرفی به دوستان و ... به نشر و حمایت این کمپین کمک کنید.



    کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .